Pașii spre succes necesari în orice tip de afacere

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

An de an, continuă să crească eșecurile în lumea afacerilor, multe companii dispar la fel de repede precum apar, iar resursele, ideile și timpul investit nu se vor mai întoarce niciodată. Cert este că niciun antreprenor nu și-a dorit vreodată să aibă eșec în afaceri, dar adesea mentalitatea este orientată spre eșec. În esență, succesul are legătură cu mentalitatea noastră, nu cu circumstanțele exterioare. Dacă ne vom gândi întotdeauna la posibilitatea de a eșua, atunci mentalitatea noastră va acționa împotriva afacerii pe care am demarat-o. Iată că devine mai ușor să ne asumăm riscuri și să alungăm orice gând de eșec cu o mentalitate de tipul „nu am ce pierde”.

Mai jos, vom explora împreună cateva atitudini de succes cu care ar fi bine să vă echipați dacă sunteți antreprenor:

  1. Pozitivitatea atrage consumatorii. Prioritatea unei afaceri este de a crea legături puternice cu clienții, mai ales clienții profitabili și clienții fideli. Totuși, clienții pot deveni nepoliticoși sau chiar abuzivi dacă se simt frustrați. Cu ajutorul unei mentalități pozitive și a încăpățânării de a vedea binele în orice situație dificilă, vă veți putea descurca chiar și cu cei mai capricioși clienți. O mentalitate pozitivă înseamnă să fiți optimiști în fața oricăror situații și interacțiuni. Pe de altă parte, antreprenorii cu atitudini mai negative pot fi mai pesimiști și se așteaptă, de obicei, la cele mai proaste rezultate, în special în situațiile dificile.
  2. Abordați o atitudine creativă și inovatoare. Lumea antreprenoriatului ar fi pe deplin searbădă fără o abordare creativă. Creativitatea, împreună cu înclinația spre inovație, sunt adesea cele mai dorite și apreciate trăsături în orice organizație, companie, întreprindere, corporație. Dacă ne uităm la lumea antreprenoriatului de azi, este ușor să vedem cum creativitatea a condus spre rezultate uimitoare. Kelvin Systrom, CEO-ul Instagram, le-a permis utilizatorilor să vadă fluxuri video în direct ale prietenilor lor din locuri îndepărtate, dar și fragmente din viața celebrităților. Pe de o parte, mulți dintre noi considerăm că prin creativitate ne eliberăm, dar pe de altă parte, tot noi suntem de părere că doar cu puțină creativitate nu vom ajunge prea departe. Dar iată că fără creativitate, nu am avea computere, telefoane, mașini și nici nu am avea posibilitatea să gătim rețetele exotice pe care le gătim azi doar cu o navigare rapidă pe Internet. Creativitatea, obiectivele înalte și gândirea îndrăzneață sunt cele care schimbă lumea în bine.
  3. Calitate înainte de cantitate. În antreprenoriat, calitatea trebuie să fie o prioritate, căci prin calitate vă construiți bunul renume, nu prin cantitate. Trăim într-o eră a transparenței, așa că majoritatea consumatorilor vor aprecia calitatea unui produs, nu cantitatea. A găti preparate de înaltă calitate poate fi costisitor și consumator de timp, dar cu ajutorul echipamentelor propuse de Vivitrust, întreaga procedură este mult simplificată. Către ce rezultate vă poate conduce un echipament profesional care vă ușurează și vă accelerează volumul de muncă? Către clienți moderni care vă vor aprecia preparatele, urmați de alți clienți care cercetează opiniile înainte de a cumpăra un bun sau de a frecventa anumite localuri. Clienții moderni, care apreciază calitatea, preferă să fie întâmpinați de un flux de comentarii și păreri favorabile, nicidecum de o inundație de clienți supărați. Iată cum în dezabatarea calitate versus cantitate, calitatea este cea care câștigă.

În cele din urmă, este esențial să vă concentrați pe construirea unui branding valoros sau a unui bun renume. Reputația este cea care vă reflectă poziția pe o piață foarte competitivă. Conform sondajelor, 59% dintre consumatori preferă să cumpere produse de la branduri cunoscute.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *